Prawie co trzeci start-up w Polsce ma wśród założycieli kobietę. Tylko niewielka część z nich tworzy go w obszarze technologicznym czy naukowym. Dodatkowo co piąta studentka uczelni technicznej nie wie, czym jest start-up technologiczny. Te dane wskazują na to, że potencjał technologicznej przedsiębiorczości kobiet jest tylko w niewielkim stopniu zagospodarowany. Wsparcie pań związanych z tym obszarem to priorytet programu Girls go start-up! Academy, do którego aplikować można do 24 listopada. Inicjatorzy chcą tworzyć w Polsce Kobiecą Dolinę Krzemową.   – Kobiety mają problem z uwierzeniem w siebie, stoją z boku, obserwują, wykonują role mniej frontowe. Mężczyźni łatwiej idą do przodu. Poza...
Praca zdalna to wybór, którego dokonujemy z wielu powodów. Niektóre z nas muszą zajmować się rodziną lub nie wyobrażają sobie rozstania z najbliższymi na kilka miesięcy, by podjąć pracę z dala od miejsca zamieszkania. Inni zbyt dużo czasu spędzają w ruchu, by tracić dodatkowo czas na dojazdy do biura. Są też takie kobiety, które po prostu nie potrafią skoncentrować się w biurze i panująca w nim atmosfera jest dla nich tak rozpraszająca, że nie są w stanie praktycznie niczego zrobić. Trzeba jednak być ostrożnym, bo praca zdalna wbrew pozorom nie jest taka prosta. Istnieje wiele błędów często popełnianych przez osoby...
I. Konkurs na film krótkometrażowy (30 minut)   Aby wziąć udział w konkursie należy złożyć: pakiet, w którego skład wchodzą: okładka (na której powinny znaleźć się: tytuł, autor, gatunek, logline), jednostronicowe streszczenie fabuły, prawidłowo sformatowany scenariusz (maksymalnie 30 stron).   Nagroda główna: 5 000 złotych.   Konkurs na scenariusz filmu krótkometrażowego jest jednoetapowy.   Adresy: Pakiet wraz z formularzem osobowym wypełnionym na przygotowanym przez Organizatorów szablonie należy przesłać listem poleconym lub dostarczyć osobiście w czterech wydrukowanych egzemplarzach w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 stycznia 2018, godz. 10:30 na adres: Warszawska Szkoła Filmowa ul. Generała Zajączka 7 01-518 Warszawa z dopiskiem: „Script Fiesta KONKURS” lub...
Braster - system domowej profilaktyki raka piersi. Poprzez kontakt z gruczołem piersiowym odwzorowuje jej obraz termograficzny. Może wychwycić nawet 3 milimetrowe zmiany. W procesie interpretacji badania ważny jest udział lekarzy radiologów, którzy w razie wykrycia niepokojących zmian, przekazują pacjentce wskazówki dotyczące dalszego postępowania diagnostycznego.     Kobiety, które zachorowały na raka piersi często podkreślają, że w ich najbliższym otoczeniu rzadko poruszano temat badań profilaktycznych. Boimy się o tym rozmawiać, a strach blokuje impuls kontrolny, który bywa kluczowy w ratowaniu życia. Psychoonkolog Adrianna Sobol od lat tłumaczy Polkom, że dbanie o siebie ma status bezcennego nawyku, jest też przejawem troski o tych, których...
Agnieszka Gontarek – Prezes Zarządu BONDSpot SA została Człowiekiem Corporate Governance 2017. To osoba, która swoją pracą zawodową przyczyniła się do budowy i rozwoju ładu korporacyjnego w Polsce. Tytuł przyznano po raz trzeci w trakcie tegorocznego, siódmego już spotkania „Konferencji Rada Nadzorcza”, poświęconego praktycznym aspektom sprawowania kontroli i nadzoru właścicielskiego.   Konferencja Rada Nadzorcza to jedno z najistotniejszych wydarzeń w Polsce poświęcone tematyce rad nadzorczych. Miejsce spotkania przedstawicieli corporate governance, gdzie dokonuje się merytoryczna i rzeczowa wymiana doświadczeń oraz omówienie zagadnień i problemów związanych z nadzorem właścicielskim. Zwieńczeniem konferencji jest ceremonia przyznania wyróżnienia „Człowiek Corporate Governance”.   W ubiegłym roku wyróżniono Wiesława...
Małe i mikrofirmy mogą ubiegać się o pożyczkę na korzystnych warunkach w Agencji Rozwoju Przemysłu. Wsparcie może opiewać na kwotę do 2 mln zł. Jako pierwsza skorzystała z tej opcji firma Ermax z Dąbrowy Górniczej. Choć produkt jest nowy, ARP zdążyło już udzielić kilku podobnych kredytów.     Dla kogo i na co pożyczka z ARP?   - Pożyczki na innowacje są przeznaczone dla każdego rodzaju firmy, także – co jest całkowitą nowością w ARP – dla małych i średnich przedsiębiorców. Nie interesuje nas, na co firma przeznaczy te pieniądze: może to być pożyczka obrotowa, pożyczka na linię produkcyjną, interesuje nas, aby firma...
Braster - system domowej profilaktyki raka piersi. Poprzez kontakt z gruczołem piersiowym odwzorowuje jej obraz termograficzny. Może wychwycić nawet 3 milimetrowe zmiany. W procesie interpretacji badania ważny jest udział lekarzy radiologów, którzy w razie wykrycia niepokojących zmian, przekazują pacjentce wskazówki dotyczące dalszego postępowania diagnostycznego.     Kobiety, które zachorowały na raka piersi często podkreślają, że w ich najbliższym otoczeniu rzadko poruszano temat badań profilaktycznych. Boimy się o tym rozmawiać, a strach blokuje impuls kontrolny, który bywa kluczowy w ratowaniu życia. Psychoonkolog Adrianna Sobol od lat tłumaczy Polkom, że dbanie o siebie ma status bezcennego nawyku, jest też przejawem troski o tych, których...

Marka Czas na Herbatę działa na polskim rynku już od 19 lat. Przez ten okres zdążyła podbić serca wielu klientów, których grono stale się zwiększa, a wraz z nim rośnie także liczba wypitych filiżanek herbaty. Za sukcesem marki stoją nie tylko znakomite gatunkowo produkty, ale także zaangażowanie pracowników oraz kierowników sklepów Czas na Herbatę, którzy dzięki swojemu doświadczeniu i miłości do wykonywanego zawodu, dzielnie pomagają klientom dokonać wyboru, który sprosta ich oczekiwaniom. Przykładem takiej osoby jest pani Katarzyna Bartnicka, która z herbacianym światem związana jest od 2010 roku. Nam postanowiła opowiedzieć o swojej przygodzie z marką Czas na Herbatę.

 

 

Czas na Herbatę: Prowadzi Pani już trzy sklepy marki Czas na Herbatę. Czy może Pani opowiedzieć o początkach swojej „franczyzowej” drogi?

 

Katarzyna Bartnicka: Zobaczyłam markę Czas na herbatę na stronie z ofertami franczyzy i od razu bardzo mi się spodobała. Lubię herbatę oraz kontakt z ludźmi, dlatego postanowiłam wykorzystać szansę i otworzyć swój własny biznes. Bardzo szybko odnalazłam się w nowej sytuacji i dziś wiem, że była to bardzo dobra decyzja.

 

CnH: Czy Pani decyzja o tej współpracy kierowana była również opinią o produktach marki Czas na Herbatę?

 

KB: Produkt to podstawa, więc opinia o nim jest dla mnie najważniejsza. Nie korzystałam wcześniej z oferty Czasu na Herbatę, więc można powiedzieć, że kierowałam się tylko opiniami innych, co zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem. Na szczęście okazało się, że żadna z nich nie była przesadzona i decyzja o podjęciu współpracy była bardzo trafiona.

 

CnH:  W ostatnim czasie otworzyła Pani trzeci sklep w Galerii Wołomin. Co miało wpływ na decyzję o rozwinięciu współpracy z marką Czas na Herbatę?

 

KB: Największy wpływ na decyzję o kontynuacji współpracy miała lokalizacja. Galeria znajduje się blisko mojego miejsca zamieszkania, co daje możliwość bycia blisko biznesu przez cały czas. Ma to niemały wpływ na sukces, ponieważ na bieżąco monitoruję to, co się dzieje i w razie potrzeby mogę zareagować.

 

CnH: Czym według Pani szczególnie wyróżnia się system franczyzowy marki Czas na Herbatę?

 

KB: Marka Czas na Herbatę może pochwalić się wieloletnią stabilną pozycją na rynku. Moim zdaniem w pełni na nią zasługuje, ponieważ oferuje produkty wysokiej jakości, stale wychodzi naprzeciw potrzebom klientów oraz bardzo o nich dba, między innymi dzięki profesjonalnej obsłudze. Większość pracowników to prawdziwi pasjonaci, co ma ogromne znaczenie. Klient, który przychodzi do sklepu, musi ufać sprzedawcy. To, co zostanie mu zaoferowane w znacznej części zależy od osoby obsługującej. Dalej to już kwestia zmysłów kupującego.

 

CnH: Pani zdaniem, co stanowi największą korzyść wynikająca ze współpracy z marką Czas na Herbatę jako franczyzodawcą?

 

KB: Na pewno wielkim plusem jest życzliwe podejście do franczyzobiorców. Przez te wszystkie lata nie miałam większych problemów z firmą. Zawsze mogłam liczyć na pomoc. Mam też wielkie szczęście do ludzi, z którymi bezpośrednio współpracowałam. Poznałam dzięki temu wiele wspaniałych osób. Czas na Herbatę może się też pochwalić skutecznymi działaniami marketingowymi, dzięki czemu marka jest coraz bardziej znana i to nie tylko wśród miłośników kawy i herbaty.

 

CnH: Czy może Pani opowiedzieć coś więcej o swoich zawodowych obowiązkach? Jak wygląda Pani typowy dzień w pracy?

 

KB: Jak większość z nas, zaczynam rano. Jadę do sklepu, sprawdzam, czy czegoś nie brakuje – w przypadku jakichś niedoborów, zajmuję się wykonywaniem zamówień. Oprócz tego rozmawiam z klientami. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, staram się jak najlepiej spełnić ich oczekiwania i sprawić, żeby wyszli zadowoleni. To chyba najprzyjemniejsza część pracy. Podobnie jak rozmowy ze współpracownikami.

 

CnH: Czy planuje Pani zwiększenie ilości prowadzonych sklepów?

 

KB: Na razie ciężko powiedzieć, ponieważ póki co chcę się skupić na świeżo otwartym sklepie w Galerii Wołomin. Niczego jednak nie wykluczam, czas pokaże.

 

CnH: Co doradziłaby Pani osobom zastanawiającym się nad franczyzą z marką Czas na Herbatę? Na co warto zwrócić uwagę?

 

KB: Przede wszystkim jak najbardziej polecam taką formę współpracy. Marka Czas na Herbatę to idealny wybór dla pasjonatów herbaty czy kawy. Generalnie to bardzo przyjemna branża. Jednak warto też pamiętać o tym, że niezależnie od obszaru, w którym zdecydujemy się otworzyć działalność, aby tę rozwinąć, niezbędna jest duża ilość cierpliwości, wytrwałości i po prostu ciężkiej pracy. Wszystkim nowym przedsiębiorcom życzę więc chęci do pracy i powodzenia w rozwoju.

 


 

 

***

Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się najwyższej jakości herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe, a także kawy z wszystkich zakątków świata oraz zioła. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (46 sklepów firmowych w tym 27 sklepów własnych i 19 franczyzowych oraz 68 punktów partnerskich) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.

 

Progressive Agata Szurlej

ul. Sosnowiecka 5

52-008 Wrocław

tel.: 71 340 04 23

e-mail: biuro@herbata.net

www.czasnaherbate.net

https://www.facebook.com/czasnaherbate

 

Herbaciany pomysł na biznes? Z franszyzą jest łatwiej udowadnia partnerka "Czas na herbatę"

KARIERA KOBIETY

NOWOŚĆ!!!

50 LEKCJI  J. NIEMIECKIEGO

 

 

© 2016 Kariera Kobiety